miércoles, enero 04, 2006

Que em depara el 2006?

Per aquest 2006 espero millorar el 2005, frase típica però lògica. I és que sempre dessitjem el millor, tot i que no sempre sigui possible assolir-ho.

El que és segur és que en aquest 2006 se'm casen 2 amics amb les seves respectives noies, així que tinc dos despedides de solter i dos bodes a celebrar. També és segur que passaré dels 100.000 kilómetres, ja que el meu cotxe té ara 99.000 i escaitx.

En el capítol de dessitjos, espero trobar un pis, i poder recòrrer món. Possibles destins: New York, Viena, Brasil, Formentera, Berlin, París, Milà i Florència. Ja sé que són molts, però em donaria per satisfet podent visitar 4 d'aquests llocs durant el 2006.

A nivell d'events tenim el clàssic All Star Game de l'NBA, que aquest any no podré seguir ja que no tinc Canal Satèlit, així que hauré de buscar-me la vida. Un altre event interassantíssim en el món del bàsquet és la Copa del Rei que es disputarà aquest any a Madrid, tot i que cap dels 3 equips madrilenys estan actualment entre els 8. Però el que marcarà l'any serà el FIBA World Championship 2006 que es celebrarà a Japan entre finals d'Agost i principis de Setembre.

A nivell futbolístic tinc l'esperança de que el Barça arribi lluny en la Champions, el que significaria anar a París el 17 de Maig a veure la final en viu i en directe. Durant el mes de Juny es celebrarà a Alemanya el FIFA World Cup Germany 2006, i a Berlin es disputarà la gran final el dia 9 de Juliol.

Durant l'any 2006 intentaré llegir-me els següents llibres que tinc en cua:
· Ángeles y Demonios - Dan Brown (in process)
· El Héroe de las Mil Caras - Joseph Campbell (standby)
· La Niebla y La Doncella - Lorenzo Silva
· Blade Runner - Philip K. Dick
· La Fiesta del Chivo - Mario Vargas Llosa
· Iacobus - Matilde Asensi
· La Hermandad de la Sábana Santa - Julia Navarro
· Club Bilderberg - Daniel Estulin
· En la Boca del Dragón - Ken Follet
· Pulp - Charles Bukowski
· E=mc2 - David Bodanis
· Desayuno en Tiffany's - Truman Capote
· Triple - Ken Follet
· Muerte en Hamburgo - Craig Russell

El que no sabem són quins CDs, llibres, pel·lícules o notícies apareixeran, però ja ho aniré explicant des del meu punt de vista en el Emeshing Blog

No hay comentarios: