viernes, febrero 17, 2006

Porsche Cayenne by Mumbru

Una anècdota que em va passar fa uns dies. Surto de casa i agafo el cotxe. Quan porto dos semàfors m'adono que estic en reserva, així doncs o poso gasolina o no arribaré al destí. Em paro en el surtidor número 1 d'una gasolinera on acostumo a anar. Just al sortir del cotxe, veig que en el surtidor de darrere ha parat un cotxe espectacular. Es tracta d'un Porsche Cayenne negre.



Entro dins la tendeta que té la gasolinera, ja que hi ha un cartell en el surtidor avisant que és de prepagament. A l'entrar hi ha dos homes, i la noia que atén ha desaparegut del mostrador. Quan torna al mostrador comunica als dos homes que ho sent molt, pero el problema és que no hi havia sabó. Li retorna una fitxa. Resulta que el problema era que els dos homes havien provat de rentar un cotxe en el túnel de rentat automàtic, i segons paraules d'un dels dos els hi havia quedat fet un fàstic.

Quan acaben li demano els meus 45 Euros de rigor de gasolina 95. Pago amb targeta de crèdit, i firmo el paperet, i quan em dono la volta tinc fent cua radera meu a un tio de com a minim 2 metres d'alçada.

Surto fora i em disposo a omplir els ja meus 45 Euros de gasolina. De mentre vec com surto el tio aquest tant alt, i fa el mateix que jo, però en el cotxàs que havia aparcat al darrera meu. El Porche Cayenne és d'aquest tio, i a mi que em sóna la seva cara pero no caic de qui es tracta. Pensant vaig arribar a la conclusió de que es tractava d'un jugador de bàsquet de primer nivell, més que res pel cotxàs que té!

Doncs bé, he caigut de qui es tractava veient el partit de quarts de la Copa del Rei que enfrontava a Penya i al Tau. Estic convençut de que es tractava de l'Alex Mumbrú!

No hay comentarios: