lunes, agosto 28, 2006

Primer moble IKEA

Fa uns dies que em vaig decidir a muntar el meu primer moble Ikea per al meu nou pis. Juntament a un munt de compres, tenia la caixa de cartró de l'Ikea amb el moble per muntar, i em vaig dir a veure si era capaç de muntar-ho jo que no en tinc ni idea. Doncs bé, tot i que més que un moble són tres taules, el vaig aconseguir muntar! I és que per a mi que no sóc pas un manetes és tot un mèrit haver muntat aquesta taula model Klubbo de l'Ikea.

Els de l'Ikea et donen un full d'instruccions de lo més bàsic, però que la veritat és que em va servir:


En aquest primer full et venen a dir que necessites un tornavís d'estrella, que no montis la taula directament al terra sinó sobre una estora, i que si no te'n surts sempre pots trucar a Ikea perquè te'l montin.


Entre el pas 1 i 2 et venen a explicar quins són els passos que has de seguir per aconseguir que el seguit de pals, fustes i claus lliguin formant les tres taules Klubbo:

1 comentario:

Javi dijo...

Si necesitas montar otro me avisas, ya he montado unos cuantos ;-)