sábado, diciembre 16, 2006

Nous llibres

Encomanat per l'esperit consumista que es respira aquests dies pre-nadalencs, vaig anar a l'FNAC a fer algunes compres de llibres que tenia pendents comprar-me:

Em va fer gràcia comprar-me el llibre en el que està basada la pel·lícula de El Club de la Lucha, que és de l'escriptor Chuck Palahniuk. Només que el llibre estigui la meitat de bé que la pel·lícula ja serà molt bo el llibre. Tinc l'esperança de que no sigui igual que la peli, hi que pugui disfrutar d'alguns moments molt bons.

Sempre em compro els llibres de l'escriptor nordamericà John Grisham, i aquest nou que ha tret no seria menys. Així que aquest era segur uns dels que em comprava aquesta vegada a l'FNAC. Es titula El Proyecto Williamson, i segons diu en la contraportada, és l'únic llibre dels que ha escrit Grishm fins ara que està basat en una història real.

No recordo exactament en quin blog vaig veure recomanat el llibre, però Una Breve Historia de Casi Todo de Bill Bryson m'atrau per la magnitud de coses que es volen sintetitzar en un llibre, i així vull saber si és possible, què hi aprenc (espero que molt) i a vere si a la vegada és entretingut.

Per últim el llibre de Perdidos - Especies en peligro de extinción és un capritx d'última hora. Fa temps em vaig assabentar de que una de les dones que havien aparegut a la primera temporada de Perdidos (veure post Lost - Perdidos a Emeshing Blog) havia escrit un llibre sobre les seves vivències, com si es tractés d'un cas real. Lo bo del cas és que aquesta dona era una de les extres, però mai va arribar a ser una de les protagonistes de la serie de televisió Lost.

Doncs bé, com ja sabeu, un cop hagi pogut llegir cadascún dels llibres escriure un post sobre el què m'hagi semblat i si és recomanable.

No hay comentarios: