lunes, diciembre 04, 2006

Puf Solsta Pallbo

Avui he anat al Ikea amb una amiga, i en principi jo l'acompanyava amb ella, tot i que jo he acabat picant. Entre d'altres coses m'he comprat un parell de pufs o mini pufs anomenats Solsta Pallbo.

Així doncs aquesta tarda he estat entretingut amb bricolatge tipus mecano Designed by Ikea in Sweden però Made in Romania. El muntatge del parell de pufs sembla bastant senzill vistes les instruccons que acompanyen la caixa del Solsta Pallbo:

Però al ser un muntatge sobre fusta, sempre hi ha imprevistos. I és que tot no encaixa exactament, i la fusta tendeix a cedir. Però el que finalment ha cedit ha estat un dels claus que has d'apretar amb una clau Allen, en plan Prison Break (llegir post Prison Break a Emeshing Blog. Estava apretant el darrer clau del segon puf, quan de sobte CLAAAKK... m'he endut mig clau amb l'Allen. Sí, sí he partit un clau quan l'únic que intentava era que el clau no quedés sortit, apretant-lo amb la clau Allen:

Però bé finalment he pogut arreglar-ho clavant-hi un altre clau, per tal que fés la mateixa funció de l'altre, i així doncs m'ha quedat força bé l'estructura de fusta:

Immediatament després s'ha de posar una espècie de coixí sobre de l'estructura en forma de cub, per tal de que quan algú s'assegui en el puf estigui suficientment cómode:

I aquest és l'aspecte final d'un dels dos pufs Solsta Pallbo que m'he comprat a l'Ikea i he muntat jo solet:

1 comentario:

Javi dijo...

Welcome to the puf's world. Creo que es igual que el mio. Yo le he encontrado mas utilidad para dejar una bebida,patatas para ver una peli que para poner los pies jeje.